fredag 7 mars 2014

Vecka 1

Nu har jag gjort första praktikveckan på flydressing i Habo, har förståt att de grabbar som är där har inte riktigt så glidigt jobb som jag trodde. Alltid är de något, telefonen ringer inprensip hela tiden, samtidigt finns de kunder som vill få hem sina saker, de ska även hinna beställa hem sakerna. De är lika trevligt som jag trodde och de är mer erfarenhet en jag trodde. Har varit där en vecka och lärt mig en hel del. Även märkt den extrema skillnaden mellan bra och dåliga material, eller dåliga material är de inte men de är en lägre prisklass man får vad man betalar för helt enkelt. Nu håller jag på och planerar lite inför mässan, och i helgen så blir de öring fiske i svartån eller gädda. 


Mässan kommer bli så himla nice och coolt, sjuka utställare och de kommer finnas något för alla. Besök sportfiske mässans hemsida och kolla redan nu på hallplanen och allt annat nice. Gilla de även på fb så kan du va med och tävla om massa härliga grejer, glöm inte heller att gilla isackflugfiske på blogspot för och kunna ta del om chansen att vinna 10 biljetter och flugor från Joel Björn. 


Skitfiske allihop 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Email: isack.lindqvist@live.se
facebook: isack lindqvist