onsdag 19 mars 2014

Mässa och sponsor

Nu är jag på väg till storstaden Sthlm, för att spendera ett par härliga dagar på mässan i kista. En viktig sak på mässan är Älvräddarnas monter för en bättre framtid inom det fisket i alla fall jag bedriver, de vill ha omlopp i våra svenska vatten drag. Ett el företag som gör mycket för miljön är Tranås energi, de har omlopp, och levererar 100% grön el. Detta är en glädjande del inom Tranåskommun. Jag som själv är från Tranås och försöker tänka på  miljön. Är lite stolt över detta, tycker även de anställda på Tranås energi ska vara det, och idag vart de bestämt och klubbat och nu går jag och Tranås energi in i ett samarbete. Detta kommer lyfta bloggen och jag är väldigt glad att äntligen få en sponsor på bloggen, vilket gör att jsg vill utveckla bloggen. Härligt och tack Tranås energi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Email: isack.lindqvist@live.se
facebook: isack lindqvist