torsdag 27 mars 2014

Mässan 2014

Mässan 2014 har nu avslutats helt för min del, åkte hem relativt tidigt på söndagen för att ta mej hela vägen till Älvdalen. och nu är det bara ett få tal månader kvar tills jag tar studenten och börjar jobba som en riktigt vuxen.
 En liten sammanfattning av min bild på mässan, denna mässa vart väldigt omtyckt av de flesta människorna som var där, de hade det nästan allt på denna mässa, de hade lite för alla, dock tycker jag personligen att de till nästa år ska dela in lite mer i hallen så man kan hitta mellan flugfiske Grossister och flugbindare, kan även underlätta att de lägger flugbindarna nära de som har materialen. likadant med betes tillverkarna, där de syns. Men för övrigt måste jag säga att denna mässa var helt grym. Det fanns då fasen nästan något för alla.

Jag tycker akvariet var coolt även att de att folk har sett fisk hoppa över kanten dock såg jag inte någon fisk på fel sida glaset.

Det var en hel del nytänk mellan utställare med, så som Visions skäggtävling, och blogg torg, även många montrar satsa på live musik. Kanal gratis monter var även den helt otroligt uppskattad.

Vi hade även killarna från Mälardalen canebyggare, jag uppskattar att man kan gå och kolla hur de bygger spön och även provkasta dessa spön.

Den uppsättning de hade av flugbindare var Riktigt varierande på vad de band för flugor och det uppskattar jag i alla fall vet att fler folk uppskattar variationen mellan bindare,


















Helt enkelt en kanon mässa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Email: isack.lindqvist@live.se
facebook: isack lindqvist