söndag 28 april 2013

vad som händer framöver

fiske året har bara börjat. Det som händer framöver för mig är premiär 1 maj i älvdalen, 9maj är det metetävling hemma i Tranås, är inte säker på om jag ska va med eller inte, 16maj premiär i österdalälven. 
Slutet av maj är det storån med skolan som gäller, sen är det sommarlov, och i år ska jag sommarjobba, men även hinna med en praktik på fiskecenter i älvdalen. http://www.alvdalenfiske.com/ 
med tanke på att detta är en jäkligt bra praktikplats enligt folk som har varit där och jag brukar vara där nere ett par dagar i veckan under säsongen så blir det bra. Sen var jag själv på ett läger där nere för 2 år sedan. kanske man kan ha en större fisk i händerna denna sommar? 

Sen i höst Bär det av till Skottland i 4 veckor, River Dee, något jag aldrig gjort innan ska bli kul, lärorikt och framförallt trevligt. 

Sen bär det även av till Tanzania med skolan som utbytesstudent, 2 veckor, Kommer nog behöva införskaffa mig bra solkräm ;) Detta kommer Bli en av de coolaste saker jag gjort i livet. 


Kommer givetvis att fiska massa i mellan dessa turer,  släng i väg ett mail om ni vill fiska på olika ställen eller har vägarna förbi Tranås. 


Skitfiske

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Email: isack.lindqvist@live.se
facebook: isack lindqvist