måndag 8 april 2013

Nu är mässan helt slut, tror även folket på mässan va helt slut igår. En jäkligt trevlig mässan mycket trevligt folk.


Lördagen hade jag med mig systern som fick va med fjällorna, och ha  kast kurs, sen binda en fluga sen testa den.
 Drugge från vison/flydressing hade kastkurs

 
flugbindning 


Fisken va en 3-5 hektos regnbåge på en fluga som hon la i hop färgen själv orange med grön stjärt. 






 

Sen skulle det bli en fluga till, hon köpte sig även material till att binda flugor själv. Ska lämna ett städ och krok och lite hemma. Kan ju inte säga nej till att hon binder ;) 





Söndag 


Var inte alls så mycket folk på lördagen Markoolio var där Blev medlem i Älvräddarna.
Var hos ken på flugor.se och snackade och tackade han för all hjälp med mitt UF. 



Tack för en rolig mässa. 


Nu siktar vi vidare och taggar upp för fiske, För snart är det premiär, i älvdalen, 
snart kanske isen försvinner, är på tiden. 

Jag har även fått en sponsor, men detta kommer jag lägga upp mer om när jag testat grejerna. 


Mvh isack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Email: isack.lindqvist@live.se
facebook: isack lindqvist