måndag 22 september 2014

tillbaka blick...

Sitter just nu i köket i min lägenhet och suger på en kaffekopp, tänker tillbaka på min första sommar som Anställd, men inser även det att mina vänner snart gått en månad i skolan och jag har jobbat. känns helt fantastiskt att lämna denna sommar bakom sig, en otroligt varm sommar, Värme toppar på upp mot 30 grader varmt. Men vi har haft regnskurar som kunnat sätta mycket på spel. Hela 2014 började grymt bra då jag fick vara med på sportfiskemässan, som något eget, alltså bloggen.
Sen har tiden bara runnit iväg. Ett gäng fina fiskar har fått syna vattenytan, inga giganter.
Nu börjar jag ladda om inför höst och vinter. Jag ska ner till Uppsala på mässa sen ska jag även försöka göra ett besök hos smålandsfiskarna igen, Ska försöka göra lite step by step med Joel en sväng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Email: isack.lindqvist@live.se
facebook: isack lindqvist