onsdag 23 oktober 2013

Material

 Har köpt Massa material, som jag nu sorterar och ska sälja iväg en del som jag inte kommer använda





 

                                             
                                       nu är jag på väg till älvdalen igen då jag kände mig hängig hängde jag                                            inte med till Älvkarleby stannade hemma var på ett fiske möte igår kväll                                        och nu på väg upp igen har jag inget och göra men hade med mig                                                  materialet så vad passar väl då bättre än att binda några flugor, dock                                              saknade jag städ, och trådrullehållare




SKIT FISKE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Email: isack.lindqvist@live.se
facebook: isack lindqvist