tisdag 19 februari 2013

intervjuer

Då jag bytt till denna bloggadress i stället, ska jag lägga in intervjuerna här och även lägga in lite bilder.

 
1.       Vad heter ditt företag? (organisation)
2.       Vad sysslar ni med? 
3.       Vad har ni för förhoppningar på mässan?
4.       Är det första mässan ni är på som utställare?
5.       Viktigast för dig på mässan?
6.       Beskriv ditt fiske intresse kortfattat
7.       Länk till er webbsida
8.       Lycka till på mässan 
svaren 
1. Älvräddarnas Samorganisation
2. Arbetar med frågor kring vattenkraft och biologisk mångfald
3. Träffa människor, mingla och skaffa nya medlemmar, kanske hålla något föredrag.
4. Nej, vi har varit på mässor sedan många år.
5. Få fram vårt budskap kring vattenkraft och lagstiftning.
6. Fiskar lite varje år, mest varit spinnfiske, men har skaffat flugfiskeutrustning och provat lite, roligt!
7. www.alvraddarna.se
8. Tack detsamma! 
 
 
 
Viktigaste bli medlem :) 





Jag har även sagt att jag ska lägga ut en intervju idag, och Den jag har valt idag är flugbindare och gör fantastiska flugor, Han heter Markus Hoffman.
 
 
Intervju till de som är hantverkare
1.      Vad har du för hantverk? 
Realistisk och semirealistisk flugbindning.
2.      Gör du hantverket på mässan? Eller tar du med dig hemifrån?
både och.
3.      Är detta dyrt och hålla på med själv? 
Dyrt från början, men billigt nu i och med sponsorer.
4.      Är det svårt att lära sig? 
Är nog som fotboll, svårt utan bollsinne eller talang! Jag hade turen att få bra hjälp och inspiration genom Facebook
5.      Vad jobbar du annars med? 
 Sade upp mig som lagbas på en byggfirma i oktober, för att satsa 100% på flugbindning och flugfiske.
6.      Beskriv ditt fiske intresse kortfattat 
Flugfiske = kärlek!
7.      Har du blogg eller webb så länka den  


Jag tackar för svaren av Markus och önskar han lycka till på mässan,  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Email: isack.lindqvist@live.se
facebook: isack lindqvist