torsdag 20 augusti 2015

Helt otroligt.

En dag som inte började bra alls. Åkte ut 10 och började med och knyta på mej vadarskorna, men hinner inte mer än och blöta ner skorna innan jag upplever att jag går på sten i vadarna. Ser då att jag har ett hål rakt igenom vadarkängan... Hela sulan har lossnat. Så fick bege mej ner till campingen ta ut ett par skor och åkte till rotälven, Och DETTA fantastiska fiske jag haft idag. Har fått stor fisk i mitt tycke en harr på 45 och en öring på 40 som fortfarande simmar i älven och har de gött. Dessa fick jag på en Hillbillator. sedan har jag fått ett helt gäng fiskar. Idag fick dock lov och se till att va på campingen innan 17,30 då jag skulle jobba.  Har lärt mej idag att ta kort och drilla fisk helt själv är inte lätt-

MEN en sak jag inte begriper är den människa som stannat bilen vid vägen klivit ur och satt sej och bajsat mitt på vägen. ??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Email: isack.lindqvist@live.se
facebook: isack lindqvist