fredag 15 mars 2013

20 dagar

20 dagar till sportfiske mässan, nu laddas det för fullt, Kollar igenom all utrustning så man inte glömmer något som behövs köpas. Blir att känna och klämma på grejerna.  Taggad till tusen.

Har en intervju som ska upp här med från En betesbyggare med klass. ingen mindre än Claes svartzonker.
1. Vad har du för hantverk?
Lite svår fråga men jag svarar som jag tolkar den.

Mitt hantverk är betesbyggnad, matlagning och konst.

2. Gör du hantverket på mässan? Eller tar du med dig hemifrån?
Jag kommer måla på mässan.

3. Är detta dyrt och hålla på med själv?
Både ja och nej. Det är beroende på vilka krav och uppfinningsrikedom man har 

4. Är det svårt att lära sig?
Det handlar om handlag och intresse. finns det är allt lätt.

5. Beskriv ditt fiske intresse kortfattat
När på mentalt besatt.
6. Har du blogg eller webb så länka den 
Jag bloggar för ABU-garcia 
http://www.eu.purefishing.com/blogs/sv/svartzonker/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Email: isack.lindqvist@live.se
facebook: isack lindqvist